Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1790
Назва: Проблеми формування туристичного бренду в умовах кризи
Автори: Чорій, Мирослава Василівна
Ключові слова: економіка туризму
брендинг
туристичний бренд
Дата публікації: 2015
Опис: Чорій, М. В. Проблеми формування туристичного бренду в умовах кризи / М. В. Чорій // Інвестиційно-інноваційні засади розвитку національної економіки в ринкових умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Ужгород-Мукачево, 24-25 квітня 2015 р.) / гол. редакт. М.А. Лендєл. - Ужгород-Мукачево : В-во "Карпатська вежа", 2015. - С.386-388
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1790
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези квітень 2015.pdfПроблеми формування туристичного бренду в умовах кризи445.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.