Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1790
Titel: Проблеми формування туристичного бренду в умовах кризи
Autoren: Чорій, Мирослава Василівна
Stichwörter: економіка туризму
брендинг
туристичний бренд
Erscheinungsdatum: 2015
Beschreibung: Чорій, М. В. Проблеми формування туристичного бренду в умовах кризи / М. В. Чорій // Інвестиційно-інноваційні засади розвитку національної економіки в ринкових умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Ужгород-Мукачево, 24-25 квітня 2015 р.) / гол. редакт. М.А. Лендєл. - Ужгород-Мукачево : В-во "Карпатська вежа", 2015. - С.386-388
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1790
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
тези квітень 2015.pdfПроблеми формування туристичного бренду в умовах кризи445.35 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.