Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1689
Title: Маркетинговий підхід до управління персоналом
Authors: Лизанець, Анжела Гейзівна
Русин, В.М.
Keywords: роль маркетингу в управлінні персоналом
аналіз еволюції розуміння маркетингу в контексті управління кадровим потенціалом
внутрішній, зовнішній, стратегічний, оперативний маркетинг персоналу
Issue Date: 2010
Publisher: Карпатська вежа
Abstract: У статті розкрито зміст та роль маркетингу в управлінні персоналом підприємства, обґрунтовано необхідність його застосування при функціонуванні у ринковому середовищі. Здійснено аналіз еволюції розуміння маркетингу в контексті управління кадровим потенціалом та визначено складові, які формують даний вид діяльності. Доведено доцільність розмежування внутрішнього і зовнішнього, стратегічного та оперативного маркетингу персоналу.
Description: Лизанець, А. Г. Маркетинговий підхід до управління персоналом / А. Г. Лизанець, В. М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2010. - №8 (3). - С.172-180.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1689
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28 8-173-181.pdfМаркетинговий підхід до управління персоналом367.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.