Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизанець, Анжела Гейзівна-
dc.contributor.authorРусин, В.М.-
dc.date.accessioned2018-04-06T08:37:18Z-
dc.date.available2018-04-06T08:37:18Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1689-
dc.descriptionЛизанець, А. Г. Маркетинговий підхід до управління персоналом / А. Г. Лизанець, В. М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2010. - №8 (3). - С.172-180.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст та роль маркетингу в управлінні персоналом підприємства, обґрунтовано необхідність його застосування при функціонуванні у ринковому середовищі. Здійснено аналіз еволюції розуміння маркетингу в контексті управління кадровим потенціалом та визначено складові, які формують даний вид діяльності. Доведено доцільність розмежування внутрішнього і зовнішнього, стратегічного та оперативного маркетингу персоналу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКарпатська вежаen_US
dc.subjectроль маркетингу в управлінні персоналомen_US
dc.subjectаналіз еволюції розуміння маркетингу в контексті управління кадровим потенціаломen_US
dc.subjectвнутрішній, зовнішній, стратегічний, оперативний маркетинг персоналуen_US
dc.titleМаркетинговий підхід до управління персоналомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28 8-173-181.pdfМаркетинговий підхід до управління персоналом367.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.