Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1689
Назва: Маркетинговий підхід до управління персоналом
Автори: Лизанець, Анжела Гейзівна
Русин, В.М.
Ключові слова: роль маркетингу в управлінні персоналом
аналіз еволюції розуміння маркетингу в контексті управління кадровим потенціалом
внутрішній, зовнішній, стратегічний, оперативний маркетинг персоналу
Дата публікації: 2010
Видавництво: Карпатська вежа
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст та роль маркетингу в управлінні персоналом підприємства, обґрунтовано необхідність його застосування при функціонуванні у ринковому середовищі. Здійснено аналіз еволюції розуміння маркетингу в контексті управління кадровим потенціалом та визначено складові, які формують даний вид діяльності. Доведено доцільність розмежування внутрішнього і зовнішнього, стратегічного та оперативного маркетингу персоналу.
Опис: Лизанець, А. Г. Маркетинговий підхід до управління персоналом / А. Г. Лизанець, В. М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2010. - №8 (3). - С.172-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1689
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28 8-173-181.pdfМаркетинговий підхід до управління персоналом367.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.