Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1689
Название: Маркетинговий підхід до управління персоналом
Авторы: Лизанець, Анжела Гейзівна
Русин, В.М.
Ключевые слова: роль маркетингу в управлінні персоналом
аналіз еволюції розуміння маркетингу в контексті управління кадровим потенціалом
внутрішній, зовнішній, стратегічний, оперативний маркетинг персоналу
Дата публикации: 2010
Издательство: Карпатська вежа
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито зміст та роль маркетингу в управлінні персоналом підприємства, обґрунтовано необхідність його застосування при функціонуванні у ринковому середовищі. Здійснено аналіз еволюції розуміння маркетингу в контексті управління кадровим потенціалом та визначено складові, які формують даний вид діяльності. Доведено доцільність розмежування внутрішнього і зовнішнього, стратегічного та оперативного маркетингу персоналу.
Описание: Лизанець, А. Г. Маркетинговий підхід до управління персоналом / А. Г. Лизанець, В. М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2010. - №8 (3). - С.172-180.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1689
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
28 8-173-181.pdfМаркетинговий підхід до управління персоналом367.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.