Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Назва: Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження
Автори: Воронова, Ольга Юріївна
Ключові слова: рефлексія
саморефлексія
професійна рефлексія
професіоналізм психологічна компетентність
рефлексивна компетентність
професійна спрямованість
саморозвиток
самовдосконалення
Дата публікації: 2011
Серія/номер: Випуск 12
Короткий огляд (реферат): У цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії, розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воронова О.Ю. Рефлексія педагога-вихователя.pdfРефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження184.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.