Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Название: Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження
Авторы: Воронова, Ольга Юріївна
Ключевые слова: рефлексія
саморефлексія
професійна рефлексія
професіоналізм психологічна компетентність
рефлексивна компетентність
професійна спрямованість
саморозвиток
самовдосконалення
Дата публикации: 2011
Серия/номер: Випуск 12
Краткий осмотр (реферат): У цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії, розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Воронова О.Ю. Рефлексія педагога-вихователя.pdfРефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження184.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.