Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронова, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-03T15:20:30Z-
dc.date.available2017-11-03T15:20:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/164-
dc.description.abstractРозкрито поняття "професійна рефлексія". Розглядається рефлексія педагога, як складова частина його професійної діяльності. Проаналізовано компоненти професійної рефлексії педагога-вихователя: емоційно-мотиваційний, когнітивний, поведінково-оцінний. Представлені методики дослідження психологічних особливостей формування рефлексії: методика А. Карпова "Діагностика рефлексії"; тест-опитувальник "Самовідношення" В. Столін, С. Пантелєєва; тест "Діагностика міжособистісних відносин" Т. Лірі; тест "Діагностика міжособистісних відносин" (ДМО) Л. Собчик; методика визначення "Рівня суб’єктивного контролю" (УСК) Е. Бажин. Вибірку складали студенти гуманітарного факультету спеціальності "Дошкільна освіта" та працівники зі стажем. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. Зроблено висновок, що осмислюючи власні духовні процеси, особистість нерідко критично оцінює негативні сторони свого внутрішнього світу, що робить її здатною до самовдосконалення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;27-
dc.relation.ispartofseriesІІ(14)-
dc.subjectпрофесійна рефлексіяen_US
dc.subjectемоційно-мотиваційний компонентen_US
dc.subjectкогнітивний компонентen_US
dc.subjectповедінково-оцінний компонентen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.titleПроблема формування рефлексії у майбутніх вихователівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воронова О.Ю. проблема формування рефлексії.pdfПроблема формування рефлексії у майбутніх вихователів383.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.