Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/164
Название: Проблема формування рефлексії у майбутніх вихователів
Авторы: Воронова, Ольга Юріївна
Ключевые слова: професійна рефлексія
емоційно-мотиваційний компонент
когнітивний компонент
поведінково-оцінний компонент
професійна діяльність
Дата публикации: 2014
Серия/номер: Педагогіка та психологія;27
ІІ(14)
Краткий осмотр (реферат): Розкрито поняття "професійна рефлексія". Розглядається рефлексія педагога, як складова частина його професійної діяльності. Проаналізовано компоненти професійної рефлексії педагога-вихователя: емоційно-мотиваційний, когнітивний, поведінково-оцінний. Представлені методики дослідження психологічних особливостей формування рефлексії: методика А. Карпова "Діагностика рефлексії"; тест-опитувальник "Самовідношення" В. Столін, С. Пантелєєва; тест "Діагностика міжособистісних відносин" Т. Лірі; тест "Діагностика міжособистісних відносин" (ДМО) Л. Собчик; методика визначення "Рівня суб’єктивного контролю" (УСК) Е. Бажин. Вибірку складали студенти гуманітарного факультету спеціальності "Дошкільна освіта" та працівники зі стажем. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. Зроблено висновок, що осмислюючи власні духовні процеси, особистість нерідко критично оцінює негативні сторони свого внутрішнього світу, що робить її здатною до самовдосконалення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/164
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Воронова О.Ю. проблема формування рефлексії.pdfПроблема формування рефлексії у майбутніх вихователів383.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.