Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163
Назва: Поведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів
Автори: Воронова, Ольга Юріївна
Ключові слова: рефлексія
поведінково-оцінний компонент
домінування
міжособистісні відносини
самовдосконалення
Дата публікації: 2016
Серія/номер: Педагогіка та психологія;Випуск 3(3)
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається рефлексія педагога як складова частина його професійної діяльності. Показаний аналіз дослідження з даної проблеми. Проаналізовано поведінково-оцінний компонент професійної рефлексії педагога-вихователя. Представлені методики для дослідження даного компоненту: методика ДМВ Л.Н. Собчик та методика визначення «Рівня суб’єктивного контролю» Є.Ф.Бажин. Вибірку складали студенти спеціальності «Дошкільна освіта». Представлені результати емпіричного дослідження. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. На основі дослідження зроблено висновок про важливість формування даного компоненту у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воронова О.Ю. Поведінково-оцінний.pdfПоведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів680.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.