Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163
Titel: Поведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів
Autoren: Воронова, Ольга Юріївна
Stichwörter: рефлексія
поведінково-оцінний компонент
домінування
міжособистісні відносини
самовдосконалення
Erscheinungsdatum: 2016
Serie/Report Nr.: Педагогіка та психологія;Випуск 3(3)
Zusammenfassung: У статті розглядається рефлексія педагога як складова частина його професійної діяльності. Показаний аналіз дослідження з даної проблеми. Проаналізовано поведінково-оцінний компонент професійної рефлексії педагога-вихователя. Представлені методики для дослідження даного компоненту: методика ДМВ Л.Н. Собчик та методика визначення «Рівня суб’єктивного контролю» Є.Ф.Бажин. Вибірку складали студенти спеціальності «Дошкільна освіта». Представлені результати емпіричного дослідження. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. На основі дослідження зроблено висновок про важливість формування даного компоненту у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Воронова О.Ю. Поведінково-оцінний.pdfПоведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів680.57 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.