Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1638
Назва: Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів
Автори: Габовда, Анжеліка Міланівна
Кравченко, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: дидактична гра
навчально-пізнавальна діяльність
молодші школярі
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються засоби вдосконалення навчання молодших школярів іноземної мови, одним із яких є дидактична гра. Вона спрямована на засвоєння й використання конкретних знань, умінь, навичок і є засобом навчання. Проаналізовано класифікацію ігор вітчизняними та зарубіжними науковцями. Обґрунтовується використання дидактичної гри у процесі навчання, що активізує навчально-пізнавальну діяльність молодших школярів, сприяє розвитку творчого мислення, умотивовує навчальну діяльність учнів.
Опис: Габовда, А. М. Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів / А. М. Габовда, Т. М. Кравченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філологічна" : збірник наукових праць. - Острог : В-во Національного ун-ту "Острозька академія", 2015. - Випуск 54. - С.16-19
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1638
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів.pdfТеоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів278.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.