Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1638
Название: Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів
Авторы: Габовда, Анжеліка Міланівна
Кравченко, Тетяна Миколаївна
Ключевые слова: дидактична гра
навчально-пізнавальна діяльність
молодші школярі
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються засоби вдосконалення навчання молодших школярів іноземної мови, одним із яких є дидактична гра. Вона спрямована на засвоєння й використання конкретних знань, умінь, навичок і є засобом навчання. Проаналізовано класифікацію ігор вітчизняними та зарубіжними науковцями. Обґрунтовується використання дидактичної гри у процесі навчання, що активізує навчально-пізнавальну діяльність молодших школярів, сприяє розвитку творчого мислення, умотивовує навчальну діяльність учнів.
Описание: Габовда, А. М. Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів / А. М. Габовда, Т. М. Кравченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філологічна" : збірник наукових праць. - Острог : В-во Національного ун-ту "Острозька академія", 2015. - Випуск 54. - С.16-19
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1638
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів.pdfТеоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів278.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.