Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльтьо, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorЧорій, Мирослава Василівна-
dc.date.accessioned2018-04-03T08:29:19Z-
dc.date.available2018-04-03T08:29:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633-
dc.descriptionІльтьо Т. І. Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал / гол. ред. М.М. Єрмошенко. – К. : ТОВ "Наш формат", 2013. – №12 (150). – С. 300-307.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито суть поняття «туристська дестинація», доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їхні переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдестинаціяen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectвеб-сайтen_US
dc.subjectтуристичні подорожen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.titleРоль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ape_2013_12_41.pdfРоль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації122.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.