Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльтьо, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorМілашовська, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2018-04-03T05:42:22Z-
dc.date.available2018-04-03T05:42:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1629-
dc.descriptionІльтьо Т. І. Проблеми та перспективи становлення брендингу малих міст України / О. І. Мілашовська, Т. І. Ільтьо // Інноваційна економіка : всеукраїнський науково-виробничий журнал. – Тернопіль : СМП "ТАЙП", 2013. – №6(44). – С.16-18.en_US
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку економіки актуальним є питання становлення брендів, які відіграють значну роль при позиціюванні та просуванні товарів та послуг на ринку . Беручи до уваги той факт, що сьогодні навіть міста ведуть боротьбу за частку споживачів, туристів, інвесторів, стає очевидною необхідність вдало проведеного брендингу малих міст. У наш час провідні країни світу використовують технології бренду міста для управління сприйняттям країни. Це дозволяє перейти до побудови позитивного іміджу не тільки міста , але й держави в цілому, цілеспрямовано впливати на громадську думку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectстановлення брендівen_US
dc.subjectмалі міста Україниen_US
dc.subjectмісцеві бюджетиen_US
dc.titleПроблеми та перспективи становлення брендингу малих міст Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мілашовська Ільтьо.pdfПроблеми та перспективи становлення брендингу малих міст України81.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.