Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1629
Назва: Проблеми та перспективи становлення брендингу малих міст України
Автори: Ільтьо, Тетяна Іванівна
Мілашовська, Ольга Іванівна
Ключові слова: становлення брендів
малі міста України
місцеві бюджети
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку економіки актуальним є питання становлення брендів, які відіграють значну роль при позиціюванні та просуванні товарів та послуг на ринку . Беручи до уваги той факт, що сьогодні навіть міста ведуть боротьбу за частку споживачів, туристів, інвесторів, стає очевидною необхідність вдало проведеного брендингу малих міст. У наш час провідні країни світу використовують технології бренду міста для управління сприйняттям країни. Це дозволяє перейти до побудови позитивного іміджу не тільки міста , але й держави в цілому, цілеспрямовано впливати на громадську думку.
Опис: Ільтьо Т. І. Проблеми та перспективи становлення брендингу малих міст України / О. І. Мілашовська, Т. І. Ільтьо // Інноваційна економіка : всеукраїнський науково-виробничий журнал. – Тернопіль : СМП "ТАЙП", 2013. – №6(44). – С.16-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1629
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мілашовська Ільтьо.pdfПроблеми та перспективи становлення брендингу малих міст України81.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.