Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1629
Titel: Проблеми та перспективи становлення брендингу малих міст України
Autoren: Ільтьо, Тетяна Іванівна
Мілашовська, Ольга Іванівна
Stichwörter: становлення брендів
малі міста України
місцеві бюджети
Erscheinungsdatum: 2013
Zusammenfassung: На сучасному етапі розвитку економіки актуальним є питання становлення брендів, які відіграють значну роль при позиціюванні та просуванні товарів та послуг на ринку . Беручи до уваги той факт, що сьогодні навіть міста ведуть боротьбу за частку споживачів, туристів, інвесторів, стає очевидною необхідність вдало проведеного брендингу малих міст. У наш час провідні країни світу використовують технології бренду міста для управління сприйняттям країни. Це дозволяє перейти до побудови позитивного іміджу не тільки міста , але й держави в цілому, цілеспрямовано впливати на громадську думку.
Beschreibung: Ільтьо Т. І. Проблеми та перспективи становлення брендингу малих міст України / О. І. Мілашовська, Т. І. Ільтьо // Інноваційна економіка : всеукраїнський науково-виробничий журнал. – Тернопіль : СМП "ТАЙП", 2013. – №6(44). – С.16-18.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1629
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Мілашовська Ільтьо.pdfПроблеми та перспективи становлення брендингу малих міст України81.17 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.