Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1617
Назва: Розвиток сільськогосподарської діяльності на маркетингових засадах як умова забезпечення конкурентоспроможності галузі
Автори: Росола, Ульяна Василівна
Ключові слова: конкурентоспроможність
сільськогосподарська діяльность
маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків
Опис: Росола У. В. Розвиток сільськогосподарської діяльності на маркетингових засадах як умова забезпечення конкурентоспроможності галузі / У. В. Росола // Конкурентоспроможність підприємств в умовах трансформаційних процесів в економіці України : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (16 листопад 2017). – Харків, 2017. – С. 53-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1617
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали конференції_ХТЕІ КНТЕУ_2017-1-53-55.pdfРозвиток сільськогосподарської діяльності на маркетингових засадах як умова забезпечення конкурентоспроможності галузі143.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.