Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2018-04-02T06:01:47Z-
dc.date.available2018-04-02T06:01:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1616-
dc.descriptionРосола У. В. Вдосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств як чинник розвитку регіону / У. В. Росола // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево : МДУ, 2017. – С. 261-262.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингові службиen_US
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваen_US
dc.subjectрегіонen_US
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств як чинник розвитку регіонуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали-конференції-2017 1-261-262.pdfВдосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств як чинник розвитку регіону275.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.