Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1616
Назва: Вдосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств як чинник розвитку регіону
Автори: Росола, Уляна Василівна
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетингові служби
сільськогосподарські підприємства
регіон
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Росола У. В. Вдосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств як чинник розвитку регіону / У. В. Росола // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево : МДУ, 2017. – С. 261-262.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1616
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали-конференції-2017 1-261-262.pdfВдосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств як чинник розвитку регіону275.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.