Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1612
Назва: Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
Автори: Росола, Уляна Василівна
Ключові слова: маркетинг
агромаркетинг
сільське господарство
підприємство
особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні підходи щодо визначення терміну «маркетинг» та однієї з його складових - агромаркетингу. Підвищення ефективності та стабільності розвитку сільського господарства в цілому є одним з найважливіших у розвитку економіки в цілому, оскільки це залежить від функціонування інших галузей, зокрема: хімічної, фармацевтичної, хлібопекарської, консервної, кондитерської та інші галузі. Метою даної статті є вивчення теоретичних аспектів агромаркетингу та визначення особливостей маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Визначено, що основними рисами маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств є: співвідношення між обсягом виробленої продукції та природними та кліматичними умовами, вартістю товару, співвідношенням між сезонністю виробничих та квитанційних продуктів, різними формами власність у системі сільського виробництва, різні організаційні форми управління та інші.
Опис: Росола У. В. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств / У. В. Росола // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Економічні науки" : наукове фахове видання. – Київ, 2018. – №1(9). – С. 83-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1612
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Экономика_№1(9)_WEB 1-84-88.pdfОсобливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств464.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.