Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/158| Назва: | Емоційно-психологічні особливості процесу професійного становлення майбутніх вихователів |
| Автори: | Воронова, Ольга Юріївна |
| Ключові слова: | професійне становлення рефлексія мотиваційно-цільовий компонент когнітивно- операційний компонент емоційний компонент оціночний компонент |
| Дата публікації: | 2013 |
| Серія/номер: | ;№5(36) |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються емоційно - психологічні особливості становлення майбутніх вихователів. Визначено особливості формування емоційно-вольового компоненту протягом навчання у ВНЗ. Емпірично досліджено емоційний компонент та рівень його вияву у студентів. Узагальнено основні тенденції щодо рівня вияву емоційного відгуку у студентів спеціальності «Дошкільне виховання». |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/158 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Воронова О.Ю. Емоційно-психологічні особливості.pdf | Емоційно-психологічні особливості процесу професійного становлення майбутніх вихователів | 630.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.