Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/158| Название: | Емоційно-психологічні особливості процесу професійного становлення майбутніх вихователів |
| Авторы: | Воронова, Ольга Юріївна |
| Ключевые слова: | професійне становлення рефлексія мотиваційно-цільовий компонент когнітивно- операційний компонент емоційний компонент оціночний компонент |
| Дата публикации: | 2013 |
| Серия/номер: | ;№5(36) |
| Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядаються емоційно - психологічні особливості становлення майбутніх вихователів. Визначено особливості формування емоційно-вольового компоненту протягом навчання у ВНЗ. Емпірично досліджено емоційний компонент та рівень його вияву у студентів. Узагальнено основні тенденції щодо рівня вияву емоційного відгуку у студентів спеціальності «Дошкільне виховання». |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/158 |
| Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Воронова О.Ю. Емоційно-психологічні особливості.pdf | Емоційно-психологічні особливості процесу професійного становлення майбутніх вихователів | 630.76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.