Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯмчук (Бубряк), Таїса Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-03T13:07:20Z-
dc.date.available2017-11-03T13:07:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/157-
dc.description.abstractУ дослідженні проаналізовано основні психологічні теорії та підходи до вивчення ідентичності, самоіден- тичності, професійної самоідентичності. Описано наукові уявлення щодо структури ідентичності, процесу ідентифікації, психологічних детермінант та чинників розвитку професійної самоідентичності. Представлено модель розвитку професійної самоідентичності в контексті структури суб’єктивного досвіду.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries;№6-
dc.subjectідентичністьen_US
dc.subjectсамоідентичністьen_US
dc.subjectсамоідентифікаціяen_US
dc.subjectпрофесійна самоідентичністьen_US
dc.subjectсуб’єктивний досвідen_US
dc.titleМодель розвитку професійної самоідентичностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ямчук Т.Ю. Модель розвитку.pdfМодель розвитку професійної самоідентичності188.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.