Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1565
Назва: Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму
Автори: Братюк, Віра Петрівна
Ключові слова: маркетингове забезпечення
державна політика
розвиток туризму
модель
економічний розвиток
міжнародний туриз
міжгалузевий маркетинг
збалансований розвиток
суміжні галузі
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено сучасні підходи до формування маркетингового забезпечення державної політики розвитку туризму. Побудовано модель системи маркетингового забезпечення політики розвитку туризму, в якій ураховано взаємозв'язок з політикою економічного розвитку, міжнародним туризмом, кластерами та міжгалузевим маркетингом, що забезпечує збалансований розвиток підприємств туризму і суміжних галузей економіки. Доведено, що ринки туристичних ресурсів, соціальної й туристичної інфраструктури пов'язані із завданнями державної політики економічного розвитку країни та складають основу розвитку туристичних продуктів і послуг.
Опис: Братюк В. П. Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал / гол. ред. М. М. Єрмошенко. – К. : ТОВ "Наш формат", 2013. – №7. – С. 50-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1565
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ape_2013_7_7 Братюк.pdfУдосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму114.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.