Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯмчук (Бубряк), Таїса Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-03T12:52:07Z-
dc.date.available2017-11-03T12:52:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/155-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу суттєвих факторів розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів. Представлено результати дослідження, які демонструють ключові параметри змін особистісної та професійної самоідентичності студентів-психологів протягом навчання у ВУЗі. Обґрунтовано продуктивність використання структури логічних рівнів для аналізу і формування особистісної та професійної самоідентичності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.relation.ispartofseries;26-
dc.relation.ispartofseries;ІІ(13)-
dc.subjectсамоідентичністьen_US
dc.subjectпрофесійна самоідентичністьen_US
dc.subjectсуб’єктивний досвідen_US
dc.subjectструктура суб’єктивного досвідуen_US
dc.subjectструктура логічних рівнівen_US
dc.titleЗначущість факторів різних логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bubriak_t._the_significance_of_factors_of_various_logic_levels_in_the_professional_identity_of_future_psychologists.pdfЗначущість факторів різних логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів373.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.