Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2018-03-22T12:20:31Z-
dc.date.available2018-03-22T12:20:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1542-
dc.descriptionМолнар, Т. І. Готовність вчителя початкової школи до роботи з обдарованими учнями як педагогічна проблема / Т. І. Молнар // Підготовка педагогічних кадрів до роботи з різними категоріями дітей: виклики та можливості : матеріали міжвузівської (заочної) науково-практичної конференції (28 лютого 2018 року). - Хмельницький, 2018. - С.122-125en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectробота з обдарованими учнямиen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleГотовність вчителя початкової школи до роботи з обдарованими учнями як педагогічна проблемаen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Молнар Т.І..pdfГотовність вчителя початкової школи до роботи з обдарованими учнями як педагогічна проблема399.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.