Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2018-03-21T14:02:48Z-
dc.date.available2018-03-21T14:02:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1532-
dc.descriptionРосола, У. Вплив факторів на маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств / У. Росола // Трансформаційні процеси в економіці України: глобальні та регіональні аспекти : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів та студентів (24 листопада 2017 р.). - Львів, 2017. - С. 76-77en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваen_US
dc.titleВплив факторів на маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємствen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конференція львів-76-77.pdfВплив факторів на маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств160.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.