Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1532
Назва: Вплив факторів на маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств
Автори: Росола, Уляна Василівна
Ключові слова: маркетингова діяльність
сільськогосподарські підприємства
Дата публікації: 2017
Опис: Росола, У. Вплив факторів на маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств / У. Росола // Трансформаційні процеси в економіці України: глобальні та регіональні аспекти : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів та студентів (24 листопада 2017 р.). - Львів, 2017. - С. 76-77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1532
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конференція львів-76-77.pdfВплив факторів на маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств160.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.