Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152
Назва: Деякі аспекти використання тренінгів у професійній підготовці майбутніх педагогів
Автори: Алмаші, Світлана Іванівна
Ключові слова: тренінги
професійна підготовка майбутніх педагогів
Дата публікації: 20-лис-2014
Короткий огляд (реферат): Останнім часом в практичній роботі вчителя зустрічаються випадки порушення етичних норм поведінки, принципів взаємодії з учнями, відсутність усвідомленої гуманістично-орієнтованої мети професійної діяльності. У зв’язку з цим в освітній сфері виріс інтерес не тільки до проблем розвитку теорії й практики, а й до особистості професіонала, до його особливостей і якісних характеристик. В даному контексті особливу актуальність набувають проблеми професійної підготовки майбутніх спеціалістів до педагогічної роботи та проблеми ціннісних орієнтацій. З огляду на актуальність і недостатню розробленість проблеми метою дослідження є: розробити та апробувати тренінгову програму розвитку професійної підготовки майбутніх педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алмаші С.І. ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНІНГІВ У.pdfДеякі аспекти використання тренінгів у професійній підготовці майбутніх педагогів120.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.