Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1524
Назва: Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств
Автори: Росола, Уляна Василівна
Ключові слова: маркетингова політика комунікацій
сільськогосподарські підприємства
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто наукові погляди щодо терміна „маркетингова політика комунікацій”. Обґрунтовано роль впровадження комплексу маркетингових комунікацій (КМК) сільськогосподарськими підприємствами, вказані переваги використання КМК.
Опис: Росола, У. В. Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств / У. В. Росола // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - Чернівці, 2010. - Випуск IV(40). - С.263-267
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1524
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vchtei_2010_4_46.pdfРоль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств98.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.