Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1524
Название: Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств
Авторы: Росола, Уляна Василівна
Ключевые слова: маркетингова політика комунікацій
сільськогосподарські підприємства
Дата публикации: 2010
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто наукові погляди щодо терміна „маркетингова політика комунікацій”. Обґрунтовано роль впровадження комплексу маркетингових комунікацій (КМК) сільськогосподарськими підприємствами, вказані переваги використання КМК.
Описание: Росола, У. В. Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств / У. В. Росола // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - Чернівці, 2010. - Випуск IV(40). - С.263-267
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1524
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vchtei_2010_4_46.pdfРоль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств98.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.