Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/150
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorВоронова, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-02T14:12:07Z-
dc.date.available2017-11-02T14:12:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/150-
dc.description.abstractНа сучасному етапі реформування системи національної освіти в Україні пріоритетним завданням є підвищення професійної підготовки майбутніх педагогів, у тому числі фахівців дошкільного профілю. Адже рівень їхньої готовності до педагогічної діяльності позначається на успішності процесу навчання та виховання дітей дошкільного віку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries№1-
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.titleКонцептуальні підходи до вивчення поняття рефлексіїen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Воронова О.Ю. Концептуальні підходи.pdfКонцептуальні підходи до вивчення поняття рефлексії253.26 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!