Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1498
Назва: Діагностика Інтернет-торгівлі як інноваційної технології
Автори: Пугачевська, Катерина Йосипівна
Ключові слова: електронна комерція
електронна торгівля
Інтернет-магазин
системи Інтернет-комерції B2C
офлайнові торговці
пенетрація Інтернету
пенетрація Інтернету
електронний бізнес
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): В статті виявлено передумови розвитку електронної торгівлі, досліджено основні cегменти електронної комерції в Україні. Здійснено аналіз тенденцій та стану розвитку українського онлайн-продажу. Виявлено причини, які гальмують розвиток електронної торгівлі і комерції в Україні, зокрема проблеми юридичного характеру і довіри. Визначено та узагальнено фактори (загальноекономічні, інфраструктурні, управлінські, правові, соціальні) впливу на розвиток електронної комерції.
Опис: Пугачевська К. Й. Діагностика Інтернет-торгівлі як інноваційної технології / К. Й. Пугачевська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць. – Ужгород : Ужгородський національний університет, 2013. – Випуск 1 (38). – С. 236-239.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1498
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДІАГНОСТИКА ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ.pdfДіагностика Інтернет-торгівлі як інноваційної технології211.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.