Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Titel: Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів
Autoren: Ямчук (Бубряк), Таїса Юріївна
Stichwörter: самоідентичність
методологія вивчення самоідентичності
інтеграція
інтегративний підхід
суб’єктивний досвід
структура суб’єктивного досвіду
структура логічних рівнів
Erscheinungsdatum: 2013
Herausgeber: Київ
Serie/Report Nr.: Збірник наукових праць;№5(36)
Zusammenfassung: астосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування самоідентичності моделі структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення самоідентичності. Запропонований підхід до формування професійної самоідентичності студентів-психологів являє собою природній процес інтеграції структури суб’єктивного досвіду студентів, де кожен наступний рівень – є узагальненням попереднього.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Бубряк Т.Ю. Засаднича роль інтегративного підходу.pdfЗасаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів3.43 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.