Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/146
Назва: Маркетинг галузей
Автори: Рега, Марина Георгіївна
Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: маркетинг галузей
Дата публікації: 2015
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник побудовано за стандартами кредитно-модульної системи відповідно до умов Болонської декларації. У посібнику на підставі висвітлення теоретичних основ економічної діяльності в різних галузях економіки з’ясовуються найважливіші питання функціонування підприємництва. Посібник містить проблемно-пошукові запитання, теми для доповідей і рефератів щодо курсу, міні-лексикон, тестові завдання і контрольні питання для самопідготовки до курсу в цілому. Для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/146
Розташовується у зібраннях:Навчальний посібник

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_Galuzey_Rega_M_G__Chuchka_I_M.PDFМаркетинг галузей1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.