Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1373
Назва: Нові віхи розвитку українського рекламного ринку
Автори: Росола, Уляна Василівна
Ключові слова: реклама
рекламний ринок
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню нових передумов для розвитку рекламного ринку в Україні, досліджені особливості вітчизняного ринку реклами, виокремлено характерні риси та тенденції розвитку, запропоновано шляхи підвищення ефективності рекламного ринку в Україні, передбачено перспективи його розвитку на 2016 рік.
Опис: Росола, У. В. Нові віхи розвитку українського рекламного ринку / У. В. Росола // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2016. - №2. - С.495-499
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1373
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88.pdfНові віхи розвитку українського рекламного ринку150.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.