Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1363
Назва: Педагогічні умови реалізації системи формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів
Автори: Теличко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: система
системний підхід
системний аналіз
педагогічні умови
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ужгород
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутність системного підходу. Визначено основні ознаки системи. Конкретизовано проблеми різного ієрархічного рівня, що виступають об’єктом системного аналізу формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи. Акцентовано увагу на характеристиці однієї із ознак системи, що визначає особливість реалізації системного підходу – розчленованість на компоненти.
Опис: Теличко Н. В. Педагогічні умови реалізації системи формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота". – Ужгород, 2015. – Випуск 36. – С.170-172.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1363
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні умови_2015_36_56.pdfПедагогічні умови реалізації системи формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів264.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.