Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмтрівна-
dc.contributor.authorКарташова, Любов Андріївна-
dc.date.accessioned2025-12-26T14:42:58Z-
dc.date.available2025-12-26T14:42:58Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464-
dc.descriptionРозман І.І., Щербан Т.Д., Карташова Л.А. Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів. Педагогічна академія: наукові записи. 2025uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто методологічні засади дослідження емоційної регуляції в сучасному освітньому процесі та вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectлітературна освітаuk_UA
dc.subjectемоції в освітіuk_UA
dc.subjectІнтернет-ресурсиuk_UA
dc.titleМетодологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodological_approaches.pdfМетодологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів841.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.