Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13433
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorГрицько, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorФенинець, К.М.-
dc.date.accessioned2025-12-23T07:12:32Z-
dc.date.available2025-12-23T07:12:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13433-
dc.descriptionГрицько В.В., Фенинець К.М. Концепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності / Грицько В.В., Фенинець К.М. // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 23 жовтня 2025 р. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 299-300.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectтериторіальна ідентичність населенняuk_UA
dc.subjectміжнародні конференціїuk_UA
dc.subjectбренд громадиuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectнаселенняuk_UA
dc.titleКонцепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_concept_of_community_brand_as_an_element_of_territorial_identity.pdfКонцепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності15.92 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.