Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13433
Назва: Концепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності
Автори: Грицько, Вікторія Василівна
Фенинець, К.М.
Ключові слова: територіальна ідентичність населення
міжнародні конференції
бренд громади
концепція
населення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Грицько В.В., Фенинець К.М. Концепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності / Грицько В.В., Фенинець К.М. // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 23 жовтня 2025 р. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 299-300.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13433
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_concept_of_community_brand_as_an_element_of_territorial_identity.pdfКонцепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності15.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.