Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13433
Название: Концепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності
Авторы: Грицько, Вікторія Василівна
Фенинець, К.М.
Ключевые слова: територіальна ідентичність населення
міжнародні конференції
бренд громади
концепція
населення
Дата публикации: 2025
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Грицько В.В., Фенинець К.М. Концепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності / Грицько В.В., Фенинець К.М. // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 23 жовтня 2025 р. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 299-300.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13433
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_concept_of_community_brand_as_an_element_of_territorial_identity.pdfКонцепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності15.92 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.