Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13433
Title: Концепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності
Authors: Грицько, Вікторія Василівна
Фенинець, К.М.
Keywords: територіальна ідентичність населення
міжнародні конференції
бренд громади
концепція
населення
Issue Date: 2025
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Грицько В.В., Фенинець К.М. Концепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності / Грицько В.В., Фенинець К.М. // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 23 жовтня 2025 р. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 299-300.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13433
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_concept_of_community_brand_as_an_element_of_territorial_identity.pdfКонцепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності15.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.