Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-03-12T17:55:25Z-
dc.date.available2018-03-12T17:55:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1340-
dc.descriptionТеличко Н. В. Роль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота". – Ужгород, 2013. – Випуск 28. – С.168-171en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність емпауерменту як процесу наснаження, що сприяє збільшенню можливостей людини чи групи осіб здійснювати цілеспрямований вибір і втілювати його в бажані дії та результати. Визначено основні ознаки педагогічного емпауерменту. Аргументовано актуальність вибору цієї стратегії у формуванні основ педагогічної майстерності. Передбачається, що кожен студент при бажанні здатний отримати необхідні навички для того, щоб досягти прогресивних змін у майбутній професійній діяльності на основі прагнення до фахового зростання, отриманих знань, досвіду майстерного виконання педагогічних функцій, готовності йти на експериментування у своїх діях.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherУжгородen_US
dc.subjectемпауерментen_US
dc.subjectучительen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectстратегія життяen_US
dc.titleРоль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕМПАУЕРМЕНТУ У ФОРМУВАННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ.pdfРоль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи274.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.