Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1340
Название: Роль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи
Авторы: Теличко, Наталія Вікторівна
Ключевые слова: емпауермент
учитель
педагогічна майстерність
стратегія життя
Дата публикации: 2013
Издательство: Ужгород
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сутність емпауерменту як процесу наснаження, що сприяє збільшенню можливостей людини чи групи осіб здійснювати цілеспрямований вибір і втілювати його в бажані дії та результати. Визначено основні ознаки педагогічного емпауерменту. Аргументовано актуальність вибору цієї стратегії у формуванні основ педагогічної майстерності. Передбачається, що кожен студент при бажанні здатний отримати необхідні навички для того, щоб досягти прогресивних змін у майбутній професійній діяльності на основі прагнення до фахового зростання, отриманих знань, досвіду майстерного виконання педагогічних функцій, готовності йти на експериментування у своїх діях.
Описание: Теличко Н. В. Роль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота". – Ужгород, 2013. – Випуск 28. – С.168-171
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1340
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕМПАУЕРМЕНТУ У ФОРМУВАННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ.pdfРоль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи274.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.