Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1337
Назва: Особливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкових класів
Автори: Теличко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: система
системний підхід
системний аналіз
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутність системного підходу. Визначено основні ознаки системи. Конкретизовано проблеми різного ієрархічного рівня, що виступають об’єктом системного аналізу формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи. Акцентовано увагу на характеристиці однієї із ознак системи, що визначає особливість реалізації системного підходу – розчленованість на компоненти.
Опис: Теличко Н. В. Особливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкових класів / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : науковий журнал. – Ужгород, 2014. – Випуск 33. – С. 190-192.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1337
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (1).pdfОсобливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкових класів243.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.