Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1332
Title: | Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці вчителя музики прогресивних європейських країн |
Authors: | Попович, Наталія Михайлівна Буркало, Степан Михайлович |
Keywords: | компетентнісний підхід неперервна професійна підготовка вчитель музики |
Issue Date: | 2016 |
Series/Report no.: | ;№1 |
Abstract: | Анотація: у статті проаналізовано зарубіжний досвід неперервної професійної підготовки вчителів музики у Республіці Польща, Королівстві Швеція, Французькій Республіці та Федеративній Республіці Німеччина. Виявлено сутність закономірностей та спільних тенденцій підготовки вчителів музики у цих європейських країнах: зростання уваги до розвитку неперервної педагогічної освіти; поєднання загальної музичної освіти з професійною; поступове ускладнення музичнопедагогічної освіти та збільшення контингенту студентів вищої школи; посилення уваги до першого етапу вищої освіти (або її скороченого варіанта); поступове створення «інтеграційних універсальних закладів», в яких функціонуватимуть спеціалізовані середні й вищі заклади з підготовки вчителів музики різних кваліфікаційних рівнів. Окреслено фактори, що сприяють удосконаленню змісту професійної підготовки вчителя музики, визнанню її стандартів на світовому рівні. |
Description: | Попович, Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці вчителя музики прогресивних європейських країн / Н. М. Попович, С. М. Буркало // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал / гол.ред О.М. Олексюк. - Київ, 2016. - №1. - С.14-19. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1332 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Досвід реалізації....pdf | Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці вчителя музики прогресивних європейських країн | 225.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.