Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1332
Title: Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці вчителя музики прогресивних європейських країн
Authors: Попович, Наталія Михайлівна
Буркало, Степан Михайлович
Keywords: компетентнісний підхід
неперервна професійна підготовка
вчитель музики
Issue Date: 2016
Series/Report no.: ;№1
Abstract: Анотація: у статті проаналізовано зарубіжний досвід неперервної професійної підготовки вчителів музики у Республіці Польща, Королівстві Швеція, Французькій Республіці та Федеративній Республіці Німеччина. Виявлено сутність закономірностей та спільних тенденцій підготовки вчителів музики у цих європейських країнах: зростання уваги до розвитку неперервної педагогічної освіти; поєднання загальної музичної освіти з професійною; поступове ускладнення музично­педагогічної освіти та збільшення контингенту студентів вищої школи; посилення уваги до першого етапу вищої освіти (або її скороченого варіанта); поступове створення «інтеграційних універсальних закладів», в яких функціонуватимуть спеціалізовані середні й вищі заклади з підготовки вчителів музики різних кваліфікаційних рівнів. Окреслено фактори, що сприяють удосконаленню змісту професійної підготовки вчителя музики, визнанню її стандартів на світовому рівні.
Description: Попович, Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці вчителя музики прогресивних європейських країн / Н. М. Попович, С. М. Буркало // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал / гол.ред О.М. Олексюк. - Київ, 2016. - №1. - С.14-19.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1332
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Досвід реалізації....pdfДосвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці вчителя музики прогресивних європейських країн225.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.