Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарна, Христина Василівна-
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorВовчок, В.М.-
dc.date.accessioned2025-12-04T10:42:26Z-
dc.date.available2025-12-04T10:42:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13313-
dc.descriptionБарна Х. В. Чекан О. І, Вовчок В. М. Методичні орієнтири подолання мовленнєвих порушень засобами логопедичної ритміки. Інноваційна педагогіка. Випуск 87. 2025. С. 99-103uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі використання логопедичної ритміки у комплексній корек ційній роботі з дітьми, які мають мовлен нєві порушення. З’ясовано, що логопедична ритміка є інтегрованим корекційно-розви вальним методом, який поєднує мовленнєві, рухові та музично-ритмічні вправи з метою стимуляції мовленнєвого розвитку та гар монізації психофізичних функцій дитини. Акцентовано увагу на специфіці адапта ції логоритмічних вправ для різних типів мовленнєвих порушень – заїкання, дислалії, дизартрії, ринолалії, алалії та афазії. Наве дено приклади вправ, спрямованих на роз виток мовленнєвої моторики, формування плавності й ритмічності вимови, координа цію голосових і рухових дій, стимуляцію слов никового запасу та граматичних структур. Встановлено, що поетапне впровадження логоритмічних вправ із урахуванням індиві дуальних особливостей дітей сприяє гармо нійному розвиткові темпо-ритмічної орга нізації мовлення, артикуляційної та дрібної моторики, формуванню правильного мов леннєвого дихання та активізації пізнаваль них процесів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectлогопедична ритмікаuk_UA
dc.subjectмов леннєві порушенняuk_UA
dc.subjectкорекція мовленняuk_UA
dc.subjectлого ритмічні вправиuk_UA
dc.subjectзаїканняuk_UA
dc.subjectдислаліяuk_UA
dc.subjectдизартріяuk_UA
dc.subjectринолаліяuk_UA
dc.subjectалаліяuk_UA
dc.subjectафазіяuk_UA
dc.subjectкорекційна педагогікаuk_UA
dc.subjectлогопедіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectміжфахова взаємодіяuk_UA
dc.titleМетодичні орієнтири подолання мовленнєвих порушень засобами логопедичної ритмікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21_merged.pdfМетодичні орієнтири подолання мовленнєвих порушень засобами логопедичної ритміки608.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.