Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШуфрич, К. Я.,-
dc.contributor.authorЛалак, Н. В.-
dc.date.accessioned2025-12-02T11:01:46Z-
dc.date.available2025-12-02T11:01:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13296-
dc.descriptionШуфрич К. Я., Лалак Н. В. Дистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади. Наука майбутнього 1(15), 2025. С. 109-114uk_UA
dc.description.abstractУ статті порушено проблему організації дистанційного навчання молодших школярів. Авторами закцентовано увагу на особливостях засвоєння знань у синхронному/асинхронному режимах навчання, важливості налагодження комунікації з батьками, плануванні уроків із використанням технологій дистанційного навчання. Зазначено, що в умовах сьогодення українське дистанційне навчання забезпечено різнорідною онлайн-підтримкою педагогів та здобувачів освіти. Однак поряд з цим, залишаються питання, які очікують на своє подальше вирішення, зокрема це: технічний аспект організації дистанційного навчання; потреба у підвищенні цифрової грамотності всіх учасників освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectінформаційні ресурсиuk_UA
dc.titleДистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засадиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (14).pdfДистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади588.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.